ساکشن در منزل

ساکشن در خانه
ساکشن در خانه

یکی از خدمات پرستاری مورد نیاز بیماران در منزل، خدمات ساکشن ترشحات گلو و حلق و نای بیماران است تا راه تنفسی آن‌ها باز شود و بتوانند آسان‌تر تنفس کنند و اکسیژن لازم برای بدن را به مقدار کافی دریافت نمایند. بدن به طور عادی با استفاده از سرفه و عطسه این ترشحات را از گلو خارج می‌کند ولی بیمارانی که به دلیل ضعف یا مشکلات دیگر نمی‌توانند سرفه کنند به دستگاه ساکشن برای حفظ عملکرد تنفس نیاز دارند.

خدمات ساکشن در منزل نیازمند دستگاه ویژه است و به علاوه استفاده‌ی صحیح از دستگاه به علاوه‌ی اکسیژن رسانی کافی در حین کار دستگاه به بیمار، نیازمند تجربه و مهارت کافی است تا در حین فرآیند ساکشن، مشکلی برای بیمار پیش نیاید.

هر بار ساکشن معمولا ۱۰ تا ۱۵ ثانیه طول می‌کشد و بین دفعات ساکشن باید یک تا سه دقیقه فاصله قرار داده شود. هنگام ساکشن بهتر است بیمار به حالت نیمه نشسته قرار بگیرد تا ترشحات وارد ریه‌ی او نشود.

با توجه به اهمیت و حساس بودن عمل ساکشن، این کار می‌بایست توسط پزشک یا پرستار آموزش دیده انجام شود و ساکشن بدون رعایت اصول لازم ممکن است برای بیمار خطراتی به همراه داشته باشد.

دریافت خدمات ساکشن در منزل

اگر در منزل بیماری دارید که به این خدمات نیاز دارد، برای مشاوره و دریافت خدمات ساکشن در منزل و جهت آگاهی از خدمات مراقبتی و درمانی مرکز پرستاری می‌توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و در مورد خدمات ارائه شده توسط این مرکز اطلاعات لازم را کسب نمایید؛ همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی، مشاوره رایگان آنلاین و مشاوره حضوری، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content