همراه بیمار در بیمارستان

با توجه به شرایط زندگی جدید یکی از دغدغه های خانواده هایی که بیمار بستری در بیمارستان دارند همراهی و نگهداری از بیمارشان است. مؤسسه خدمات پرستاری تهران درمان با اعزام نیروهایی که سالها تجربه در نگهداری و همراهی از بیماران بستری در بیمارستان را دارند به این نیاز شما پاسخ می دهد. بیماران بعد از عمل جراحی، مادرانی که در بیمارستان وضع حمل کردند و یا کودکان و سالمندان بستری در بیمارستان از جمله دریافت کنندگان این خدمت هستند.

مشاوره تلفنی همراه بیمار در بیمارستان
تلفن مراقب و همراه مریض در بیمارستان تهران

علاوه بر این خانواده ها ممکن است در مواردی خاص و اضطراری ( برای رفتن به مهمانی، مهمانی دادن، مسافرت های کوتاه یا بلند مدت، دور بودن محل درمان تا محل زندگی در شهرستان، و… ) نیازمند به دریافت خدمات مقطعی نیمه وقت یا تمام وقت روزانه یا شبانه روزی در طول زمان هفتگی یا ماهانه ( به مدت 12 ،24 ، 72 ساعت و یا بیشتر ) باشند تا در این مدت کوتاه از سالمند، کودک یا بیمارشان با اطمینان خاطر مراقبت و پرستاری شود. مؤسسه تهران درمان با دراختیار داشتن نیروهای حرفه ای و مورد اعتماد که بطور شبانه روزی بر کار آنها مراقبت می نماید با اعزام فوری این نیروها به منازل یا بیمارستان در مدت بستری بیمار؛ با مراقبت و نظارت بر کار نیروی اعزامی، این نیاز شما را برآورده می نماید.

قیمت خدمات همراه بیمار در بیمارستان

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید. (ما نگرانی شما را درک می کنیم و فوری تماس می گیریم)

همچنین می توانید با شماره های 02177531124 و 02177530617 تماس حاصل نمایید

حوزه خدمات رسانی: تهران

قیمت پرستار همراه در بیمارستان هر ۲۴ ساعت

خدمات پرستاری که در بیمارستان ارائه می‌شود، محدود و تنها شامل مراقبت‌های ضروری است. همراه بودن یک پرستار متخصص که به صورت دائم وضعیت بیمار شما را ارزیابی می‌کند و در بهبود سریع‌تر به ایشان یاری می‌رساند اثر قابل توجهی در دستیابی به سلامت جسمی و آسودگی ذهنی و روانی بیمار دارد.

نگهداری از بیمار در بیمارستان علاوه بر اینکه می‌تواند از نظر زمانی برای بستگان و آشنایان بیمار مشکل ساز باشد، نیازمند مهارت و دانش اولیه در خصوص موارد بهداشتی و اصول اولیه نگهداری از بیمار در زمینه جسمی، روحی و روانی است.

بستری شدن بیمار در بیمارستان یکی از نگرانی ها و دغدغه های افرادی است که به دلیل مشکلات کاری و خانوادگی نمی‌ توانند به طور مداوم از بیمار خود مراقبت کنند. اما با استخدام پرستار به عنوان همراه بیمار در بیمارستان جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. همراه بیمار در بیمارستان می تواند یک کمک خوب برای بیمار و اعضاء خانواده او باشد و وظایف مراقبتی و درمانی بیمار را به صورت پاره وقت یا ۲۴ ساعته بعهده بگیرد. این مورد بستگی به شرایط شما دارد که بخواهید پرستار چند ساعت در اختیار بیمار و خدمت رسان باشد. اگر می‌خواهید پرستار به صورت شبانه روزی از بیمار شما در بیمارستان مراقبت نماید، فقط کافیست با مرکز خدمات پرستاری مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت یک پرستار جهت مراقبت و نگهداری بیمار شما به بیمارستان (پرستار آقا یا پرستار خانم) اعزام شود.

با استفاده از خدمات پرستار خصوصی در بیمارستان برای نگهداری و همراهی بیمار، می‌توانید در کاهش دردها و نگرانی‌های بیمار و اطرافیان قدم بردارید. خدمات استخدام همراه بیمار در بیمارستان به صورت کامل در ادامه مطلب ، اشاره شده است تا شما بتوانید با اطلاعات کافی، اقدام به استخدام پرستار برای بیمار خود در بیمارستان نمایید.

خدمات پرستاری در بیمارستان
خدمات پرستاری مراقبت از بیمار در بیمارستان تهران

خدمات پرستاری در بیمارستان

بیماران با شرایط مختلف جسمی و پزشکی برای درمان به بیمارستان مراجعه می کنند، بنا بر وضعیت پزشکی، یک بیمار ممکن است به خدمات پرستاری بیشتری در مدت بستری در بیمارستان، نیاز داشته باشد. اما خدمات پرستاری تنها به مراقبت‌ های پزشکی محدود نمی‌ شوند. همراه بیمار در بیمارستان در کنار مراقبت‌ های پزشکی باید یک همراه و هم صحبت خوب برای بیمار باشد و در کنار ارائه خدمات پرستاری و مراقبت های پزشکی، کارهای شخصی بیمار را نیز انجام دهد. مهم ترین خدمات پرستاری در بیمارستان را می توان به صورت زیر بیان نمود:

  • چک کردن مداوم وضعیت بیمار و بررسی علائم حیاتی او به ویژه برای بیمارانی که در شرایط حاد به سر می‌ برند
  • دادن به موقع داروها بر اساس دوز تجویز شده و کمک به بیمار برای مصرف آنها
  • توجه به وسایل و تجهیزاتی متصل به بیمار، مانند سرم، آنژیوکت، تجهیزات تنفسی و قلبی و..
  • انجام کارهای شخصی بیمار مانند بردن به دستشویی، استحمام، پوشک، نظافت شخصی و..
  • کمک به بیمار جهت خوردن غذا
  • توجه به بهداشت شخصی بیمار مانند شانه زدن موها و..
  • پوشیدن و تعویض لباس بیمار
  • کمک به بیمار جهت جابجایی یا حرکت دادن او مطابق دستور پزشک برای انجام آزمایشات، تصویربرداری، تسویه مالی و ترخیص
  • حفظ ایمنی و توجه به شرایط محیطی که به راحتی بیشتر بیمار کمک می کند، مانند متعادل سازی دمای اتاق، نور، تهویه مناسب و… 
  • در کنار همه این موارد همراه بیمار در بیمارستان باید بتواند از لحاظ عاطفی و روحی نیز به بیمار کمک کند خواندن کتاب و صحبت کردن مهم‌ترین اقداماتی است که می‌ توان در این زمینه انجام داد.

ویژگی های پرستار همراه در بیمارستان

حفظ سلامت بیمار و کمک به بهبودی بهتر و سریعتر او، مسئولیت بزرگی است که پرستار باید به خوبی از عهده آن برآید بنابر این، احساس مسئولیت و تعهد کاری، مهم ترین ویژگی پرستار همراه در بیمارستان است. علاوه بر احساس تعهد و مسئولیت همراه بیمار در بیمارستان باید ویژگی های زیر را نیز داشته باشد:

  • مهارت و تجربه بالا در رابطه با پرستاری از بیماران مختلف
  • داشتن قدرت تشخیص و ارزیابی شرایط بیمار
  • انتقاد پذیر و منعطف بودن
  • داشتن قدرت تصمیم گیری بالا در صورت مشاهده هرگونه تغییر در وضعیت بیمار
  • توانایی برقراری ارتباط با بیماران مختلف
  • همراه بیمار در بیمارستان باید فرد قابل اطمینانی باشد و اطلاعات بیمار را به صورت محرمانه نگه دارد
قیمت پرستار همراه در بیمارستان
تامین درخواست پرستار مراقبت از بیمار در بیمارستان تهران

همراه بیمار در بیمارستان تهران

نگهداری از بیمار در بیمارستان های تهران نه تنها برای ساکنین شهر تهران، بلکه برای افرادی که مجبورند از شهرهای دیگر بیمار خود را به بیمارستان انتقال دهند، مشکل خواهد بود. این مورد، بیشتر به دلیل دوری مسیر تردد، نداشتن جا و مکان برای همراهان در شهر مقصد و.. است. به همین دلیل، مراقبت از بیمار در بیمارستان با سختی ها و دشواری هایی همراه است، به ویژه برای شهرستانی های عزیز که برای رفت و آمد و پیدا کردن مکان اقامت، مانند هتل یا مسافرخانه؛ مشکل دارند. بنابراین بهترین و بصرفه ترین گزینه، پیدا کردن همراه بیمار در بیمارستان تهران است که بتواند با تجربه، دانش و آگاهی خود از بیمار شما به بهترین شکل ممکن و به صورت منظم حتی در صورت عدم حضور شما در بیمارستان نگهداری کند. اگر می خواهید بیمار خود را به بیمارستان تهران، منتقل و بستری کنید، موسسه تهران درمان، با هماهنگی های لازم جهت فرایند انتقال بیمار به تهران و استقرار بیمار در مرکز درمانی توسط آمبولانس، بعنوان مرکز پرستاری حرفه‌ ای و متعهد، با در اختیار داشتن پزشکان و پرستاران متخصص و مجرب به نیاز شما در این بخش به خوبی پاسخ می دهد.

 

استخدام مراقب بیمار در بیمارستان

بیماری که در بیمارستان بستری می‌شود نیازهای مراقبتی فوری و مشخصی دارد. اگر به دلیل مشغله های شخصی نمی‌توانید به تنهایی مراقبت و نگهداری از عزیزان خود را در بیمارستان به عهده بگیرید، ممکن است به استخدام مراقب بیمار در بیمارستان فکر کرده باشید، اما وظایف پرستار یا مراقب در بیمارستان چیست؟

یکی از نقش‌های اصلی مراقب، رسیدگی به نیازهای فوری بیمار است. نقش یک مراقب به تعویض پوشک، تغذیه، دادن دارو و حمام ختم نمی‌شود. هنگامی که صحبت از بستری شدن در بیمارستان می‌شود، آشنایی با امکانات پزشکی نیز جز وظایف مراقب یا پرستار بیمار خواهد بود. دادن به موقع داروها و انجام روال بیمارستانی توسط پرستار به عنوان کمک پزشک بسیار مهم است. مراقب بیمار در بیمارستان باید بتواند با سایر پرستاران بخش و پزشک ارتباط موثر داشته باشد و پشتیبانی و حمایت لازم را از بیمار به عمل آورد. این مورد باعث می‌شود تا کنترل وضعیت بیمار و روند بهبودی او به بهترین شکل حاصل شود، به خصوص برای بیمارانی که به مراقبتهای ویژه نیاز دارند. در کل ویژگی‌هایی که یک مراقب بیمار در بیمارستان دارد به شرح زیر می‌باشند:

وظایف پرستار مراقب بیمار

  • همراه بیمار باید با اصطلاحات پزشکی، نوع بیماری و راهکارهای درمانی آشنا باشد.
  • در مورد چگونگی استفاده از دستگاه و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمار مانند دستگاه اکسیژن، مانیتورینگ قلب، ونتیلاتور و… آگاهی کامل داشته باشد.
  • آگاهی از روشهای احیا بیمار (CPR) و انجام به موقع کمک های اولیه و اورژانسی نیز ضروری هستند.
  • پرستار یا همراه بیمار در بیمارستان باید فردی صبور، دلسوز، منظم، متعهد و مسئولیت پذیر باشد. او باید شرایط بیمار را به خوبی درک کرده و حمایت‌های عاطفی لازم را در کنار مراقبت‌های درمانی به عمل آورد.
  • گاهی بیمار به دلیل شرایط پزشکی امکان جابجایی یا حرکت ندارد. در این صورت مراقب باید بتواند پشتیبانی های فیزیکی لازم را در این زمینه ارائه دهد. از همین رو توان بدنی بالا نیز از دیگر ویژگی های مهم پرستار در بیمارستان است.
استخدام مراقب بیمار در بیمارستان
استخدام پرستار مراقبت از بیمار در بیمارستان

استخدام پرستار خصوصی در بیمارستان

برای استخدام پرستار بیمار در بیمارستان خصوصی یا دولتی باید با دفتر مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا پرستار جهت انجام کارهای مراقبتی و پزشکی بیماری شما در محل حاضر شود. استخدام پرستار خصوصی در بیمارستان باعث می شود تا بیمار شما به صورت شبانه‌روزی تحت نظارت و مراقبت دقیق باشد. این ممورد، به ویژه برای بیمارانی که شرایط پزشکی خاص دارند اهمیت دارد و نظارت دقیق و مداوم باعث می شود تا سلامت و ایمنی آنها کمتر دچار چالش شود. زیرا به دلیل کمبود نیروی پرستار در بیمارستان ها، پرستاران ممکن است فرصت لازم و تمام وقت را برای رسیدگی به همه بیماران نداشته باشند. بنابراین اگر می خواهید از یک نظارت دائمی و دقیق برای بیمار خود بهره مند شوید، بهتر است یک پرستار را به عنوان همراه مریض در بیمارستان، پس هماهنگی با مرکز، استخدام کنید.

درخواست همراه بیمار

خانواده‌ها برای رفاه و راحتی حال بیمار خود ممکن است درخواست همراه بیمار مرد یا زن داشته باشند. فرقی نمی کند برای استخدام یک پرستار ماهر و کاربلد، انتظار میرود از مراکز خدمات پرستاری معتبر کمک بگیرید. مراکزی که نیروهای درمانی خود را از فیلترهای مختلفی همچون توانایی و مهارت علمی، نوع رفتار، درک و برخورد با بیمار و… گذرانده باشند. نیروهای آگاه و با تجربه علاوه بر ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت از بروز پیشامدها و آسیب‌های احتمالی پیشگیری خواهند نمود.

درخواست همراه بیمار در بیمارستان
استخدام همراه بیمار خانم و آقا در بیمارستان تهران

قیمت همراه بیمار در بیمارستان

استخدام پرستار جهت مراقبت دائمی و ارزیابی وضعیت بیمار راهی جهت تسریع روند بهبودی بیمار است. بیمارانی که به خدمات پرستاری منظم و حرفه‌ ای دسترسی دارند، راحت تر می توانند به سلامت جسمی و ذهنی خود دست پیدا کنند. کوتاه شدن روند درمان به  طور حتم می‌ تواند کاهش هزینه ها را در پی داشته باشد. بنابراین استخدام همراه بیمار در بیمارستان نه تنها به کاهش درد، نگرانی و بهبودی سریع تر بیمار و اطرافیان او کمک می‌ کند، بلکه شما را از هزینه های اضافی جهت ادامه درمان نیز بی نیاز خواهد کرد. قیمت همراه بیمار در بیمارستان نیمه وقت، بر اساس ساعتی که قرار است از بیمار، مراقبت کند، متغیر است. به همین دلیل قیمت همراه بیمار در بیمارستان به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی بیشتر خواهد بود. 

قیمت پرستار تمام وقت

وقتی صحبت از استخدام پرستار می‌شود، شاید اولین چیزی که ذهن شما را درگیر می‌کند، قیمت پرستار در بیمارستان باشد. هزینه‌ها در چارچوب قانونی و بر اساس تعرفه‌های های وزارت بهداشت مشخص می‌شوند. استخدام پرستار در بیمارستانهای خصوصی تهران و سایر مراکز درمانی به صورت زیر محاسبه می‌شود:

مدت زمان حضور مراقب در بیمارستان

یکی از مهمترین فاکتورها در تعیین دستمزد پرستار ساعات کاری او می‌باشد. شما می‌توانید درخواست پرستار به صورت پاره وقت، نیمه وقت یا تمام وقت داشته باشید. اگر شرایط شما یا بیمارتان به گونه‌ای است که نیاز به مراقبت تمام وقت دارد. هزینه‌هایی که باید پرداخت کنید بیشتر خواهد شد.

نوع خدمات مورد نیاز بیمار

مراقبتهایی که برای بیماران ارائه می‌شوند بسته به شرایط آنها متفاوت خواهد بود. برخی بیماران تنها برای خوردن به موقع دارو و غذا نیاز به کمک دارند و می‌توانند سایر کارهای شخصی خود را انجام دهند، اما در مقابل دیگر بیماران به دلیل شرایط خاص پس از جراحی و ناتوانی‌های حرکتی نیاز به استفاده از سوند یا لگن دارند. به طور حتم همه این خدمات اضافی هزینه‌هایی در بر خواهند داشت.

محل زندگی همراه و فاصله آن تا بیمارستان

مسافتی که همراه باید تا بیمارستان طی کند عامل مهم دیگری در تعیین قیمت است. به طور مسلم هرچه فاصله محل زندگی همراه تا بیمارستان بیشتر باشد، هزینه‌ای که برای تردد او پرداخت می‌شود نیز بالاتر خواهد بود.

قیمت پرستار تمام وقت
هزینه پرستار تمام وقت در بیمارستان تهران
درخواست مشاوره تلفنی خدمات پزشکی و پرستاری در منزل
تلفن مشاوره پرستار مراقب بیمار در بیمارستان تهران

هزینه همراه بیمار در بیمارستان خصوصی

سوالی که ممکن است برای بسیاری از افراد هنگام استخدام پرستار جهت همراهی بیمار در بیمارستان مطرح شود این است که آیا هزینه همراه بیمار در بیمارستان خصوصی با هزینه همراه بیمار در بیمارستان دولتی متفاوت است؟ آیا در بیمارستان های خصوصی این هزینه ها بیشتر خواهد بود؟ در بیمارستان های دولتی و شلوغ به دلیل اینکه حجم پذیرش بیماران بالاست، ممکن است خدمات ارائه شده کیفیت مطلوبی نداشته باشند. به همین دلیل پرستاری که استخدام می شود، ممکن است مسئولیت های بیشتری را برعهده داشته باشد. در حالی که در بیمارستان ‌های  خصوصی از آنجا که بیمار به طور مدام تحت نظر پرستاران قرار دارد، ممکن است وظایف همراه بیمار در بیمارستان به دشواری وظایف پرستاران بیمارستان‌ های دولتی نباشد. همه این موارد می توانند بر حجم کار و تعرفه نهایی تاثیر گذار باشند.

مرکز خدمات پرستاری تهران درمان خود را نسبت به سلامت بیماران و رضایت خانواده آنها متعهد می‌ داند. از همین رو تلاش کرده با نرخ گذاری های منصفانه در کنار خدمات با کیفیتی که ارائه می دهد، رضایت بیماران و اعضای خانواده آنها را جلب نماید. جهت مشاوره و آگاهی از خدمات این مرکز برای خدمات پزشکی و پرستاری بیماران خود در منزل یا بیمارستان می توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کرده و یا از طریق صفحه تماس با ما سایت اقدام نمایید.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content