پرستار سالمند ارزان

پرستار سالمند
پرستار سالمند ارزان

وقتی نوبت به خانواده تان می‌رسد، هر کاری که لازم باشد برای اطمینان از سلامت و رفاه مداوم آن‌ها انجام خواهید داد. به هر حال، والدینتان در طول سال های رشدتان با فراهم کردن سرپناه، امنیت و ثبات برای شما همین کار را کردند. اکنون، همانطور که سن والدین بیشتر می‌شود، مشکلات مربوط به سلامتی آن ها نیز افزایش پیدا می‌کند. بنابراین باید به این فکر کنید که چگونه در سالهای پیری و کهنسالی شان می‌توانید بهترین مراقبت را از آن‌ها انجام دهید.

متأسفانه، ممکن است زمانی فرا برسد که آن‌ها به دلیل سن یا بیماری، قدرت و تحرک لازم برای انجام کار‌های روزمره را نداشته باشند. در این صورت ممکن است فعالیت هایی مانند بالا و پایین رفتن از پله‌ها، کار‌های خانه، مصرف دارو و حتی مراقبت از بهداشت شخصی برایشان بسیار دشوار شود. در این صورت، آن‌ها باید حمایت‌های لازم را دریافت کنند تا از وقوع شرایط حاد جلوگیری شود. این موضوع می‌تواند موضوع حساسی باشد؛ سرای سالمندان و مراقبت روزانه خانگی از سالمندان گزینه هایی هستند که می‌توان در این شرایط به آن‌ها فکر کرد. اگرچه که خانه سالمندان گزینه مطلوبی برای اکثر عزیزان سالخورده نیست. آنها می‌خواهند در سال های واپسین عمر خود، در کنار فرزندان و سایر عزیزان شان در محیط صمیمی و گرم خانوادگی باشد؛ بنابراین بهترین گزینه برای مراقبت و نگهداری از سالمند شما استخدام پرستار سالمند از مراکز خدمات پرستاری معتبر مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان است. اولین سؤالاتی که به ذهن شما برسد، این باشد که پرستار سالمند چقدر دستمزد دارد؟ آیا پرستار سالمند ارزان می‌تواند به خوبی نیاز‌های مراقبتی والدین من را تأمین نماید؟

در این مطلب سعی شده تا جنبه های مختلف استخدام پرستار سالمند ارزان مورد بررسی قرار بگیرد تا شما بتوانید با آگاهی و آشنایی بیشتری در این زمینه تصمیم گیری نمایید.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

آیا پرستار سالمند ارزان استخدام کنیم؟

مهمترین نکته که قبل از هرگونه تصمیم گیری در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که سلامت سالمندان و دریافت خدمات مطلوب و با کیفیت باعث می‌شود تا علاوه بر افزایش طول عمر و کیفیت زندگی این عزیزان، شما و سایر اعضای خانواده با چالش‌های کمتری روبرو شوید. موسسه خدمات پرستاری تهران درمان با سال‌ها تجربه در زمینه‌ نگهداری از سالمند در منزل و پرستاری سالمندان در خانه با آگاهی به این نگرانی خانواده ها، تلاش کرده است تا در عین حفظ سطح خدمات مورد نیاز و انتظار برای سالمندان، هزینه های لازم را نیز تا حد امکان کاهش دهد.

آیا پرستار سالمند ارزان مناسب است؟

قبل از پاسخ به این سؤال بهتر از در مورد مهارت های پرستاران متخصص کمی بیشتر بدانید. پرستاران حرفه ای و با تجربه به درستی در مورد مراقبت‌های بهداشتی آموزش دیده و دارای مجوز ارائه مراقبت‌های پزشکی هستند. آن ها روش های مراقبت پرستاری در منزل مانند تجویز دارو، تعویض لوله‌های تغذیه، کاتتر‌های ادراری، برداشتن بخیه ها، پانسمان زخم و نظارت بر وضعیت سلامت عمومی بیماران را آموخته‌اند. از طرفی نحوه برخورد با افراد مسن، درک موقعیت و شرایط آن ها، توجه به نیاز‌های روحی و ذهنی و… همگی به مهارت و تجربه نیاز دارند.

پرستاری که چنین شرایط و ویژگی هایی را دارد، خیلی بهتر میتواند به بالا بردن و بهبود سلامت عمومی سالمند کمک کند. بنابراین قبل از اینکه در مورد هزینه‌های پرستاری وسواس به خرج دهید بهتر است در مورد نوع خدمات و کیفیت آنها بیشتر دقیق شوید. ارزان بودن همیشه به معنی دریافت خدمات با کیفیت و بهتر نیست. استخدام پرستار سالمند ارزان ممکن است باعث شود تا عزیزان سالمند نتوانند مراقبت‌های درست بهداشتی و درمانی را دریافت کنند این نه تنها سالمند را دچار تنش و استرس های روحی میکند بلکه سایر اعضای خانواده نیز احساس نارضایتی و نگرانی خواهند داشت.

شما با استخدام پرستار می‌خواهید بخشی از چالش ها و نگرانی‌های روزمره زندگی خود، خانواده و فرد مسن را کاهش دهید نه اینکه بر آنها بیفزایید. این حتی در بلند مدت میتواند هزینه های زیاد دیگری را بر شما تحمیل کند.

آیا پرستار سالمند ارزان مناسب است؟
پرستار نگهداری از سالمند ارزان

چرا نباید پرستار سالمند ارزان استخدام کنیم؟

پرستار سالمند ارزان به معنی دریافت دستمزد کمتر است. پرستارانی که از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند به دلیل آنکه زمان بیشتری را برای آموختن و کسب مهارت کرده‌اند، دستمزد بیشتری نیز درخواست میکنند. به طور حتم تجربه و دانش بالا ارزشمند‌تر از آن است که بتواند برای آن نرخی تعیین کرد. از طرفی در مقابل مزایایی که سالمند از یک پرستار مجرب و حرفه ای دریافت میکند این هزینه ها بسیار ناچیز خواهند بود.

پرستاری که دستمزد پایین دارد، ممکن است انگیزه لازم برای انجام مراقبت‌های دلسوزانه و همه جانبه را نداشته باشد و برخی وظایف خود را با دقت کمتری انجام دهد، البته این در مورد همه پرستاران صدق نمیکند. با این وجود اگر سالمند شما شرایط سلامتی خاصی دارد که به مراقبت‌های ویژه و اورژانسی نیاز دارد استخدام پرستار سالمند ارزان، گزینه خوبی نخواهد بود، زیرا هرگونه کم تجربگی یا کاستی در کار می‌تواند صدمات و آسیب‌های جبران ناپذیری از لحاظ روحی یا جسمی برای سالمند به همراه داشته باشد. بنابراین اگر سلامت و مراقبت از عزیزان سالمند برای‌تان اهمیت دارد قبل از هر چیز به دنبال استخدام یک پرستار مجرب و متخصص باشید.

چرا نباید پرستار سالمند ارزان استخدام کنیم؟
استخدام پرستار ارزان برای نگهداری از سالمند

قیمت پرستار سالمند در منزل

اگر یکی از مهمترین دلایل شما برای جستجو، قیمت پرستار است، باید بدانید که تعیین دستمزد پرستار به فاکتور‌های مختلف زیر بستگی دارد:

  • هزینه استخدام یک پرستار خصوصی در درجه اول به میزان ساعات حمایت و مراقبت از سالمندان بستگی دارد. از همین رو دستمزد پرستار ساعتی موقت نیمه وقت با پرستار شبانه روزی تمام وقت متفاوت است.
  • برخی سالمندان به خدمات مراقبتی بیشتر نیاز دارند، مانند سالمندانی که دچار زخم بستر، آلزایمر، بی اختیاری ادرار و بی اختیاری دفع و… هستند. بنابراین نوع خدمات و مراقبتها عامل تأثیر‌گذار دیگر روی هزینه پرستار سالمند است.
  • مسافت و مکانی که سالمند در آن زندگی میکند نیز عامل دیگری در تعیین هزینه هاست. دوری از شهر، عدم دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و… تأثیر مستقیمی روی هزینه‌ها خواهند شد.

ارزان بودن بیش از اندازه‌ خدمات پرستاری در منزل جز با کاهش سطح خدمات یا استفاده از نیروهای بدون تجربه و دانش امکان‌پذیر نیست. موسسه تهران درمان تلاش کرده است تا در عین حفظ کیفیت و با هدف رضایت خانواده ها، خدمات پرستار سالمند در خانه را با مناسب ترین قیمت ارائه نماید.

همچنین لازم به ذکر است که قیمت پرستار سالمند وابسته به سطح خدمات و مدت زمان حضور پرستار در منزل متفاوت است.

قیمت پرستار سالمند در منزل
پرستار مراقبت از سالمند ارزان

کلام آخر

پرستاران سالمند آموزش دیده و دارای مجوز و گواهینامه‌های معتبر هستند، بنابراین آن‌ها نباید با مراقبان، کمک پرستار، پرستار سالمند ارزان و سایر مددکاران خانگی اشتباه گرفته شوند. اگر می‌خواهید عزیزان سالمند شما از خدمات با کیفیت و مطلوب برخوردار شوند می‌توانید با مرکز خدمات پرستاری تهران درمان تماس حاصل نمایید تا در اسرع وقت بتوانید به پرستاران حرفه ای این مجموعه دسترسی داشته باشید. پرستاران حرفه‌ای تهران درمان، زیر نظر پزشکان و سایر درمانگران تمام تلاش خود را به کار می‌برند تا بتوانند به هر آنچه که نیاز مددجویان و متقاضیان است، به بهترین شکل پاسخگو باشند. جهت مشاوره و آگاهی از خدمات این مرکز می‌توانید پیج اینستاگرام تهران درمان را دنبال کرده و همچنین میتوانید به اطلاعات تماس تلفنی و مشاوره رایگان آنلاین، در صفحه (تماس با ما)، دسترسی داشته باشید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content