مراقبت و پرستاری از سالمند شبانه‌روزی

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل
پرستار خانگی مراقبت از سالمند

پرستار سالمند

برای همراهی در امور زندگی سالمند سالمی که فرزندان و بستگان، نگران تنهایی وی را دارند و یا برای پرستاری از سالمندان بیمار، این مؤسسه با اعزام پرسنل با تجربه و حرفه ای در زمینه پرستاری از سالمندان، شما را همراهی می نماید.

مشاوره تلفنی شستشو گوش
تلفن پرستار خانگی مراقبت از سالمند

فرایند اعزام پرستار برای مراقبت از سالمند:

  1. تماس متقاضی خدمات با دفتر مجموعه و بیان شرایط و شرح حال مددجو سالمند
  2. انتخاب پرسنل مورد نیاز متقاضی توسط کارشناس مرکز (حسب تبادل اطلاعات با شما)
  3. اعزام نیروی پرستاری به محل مورد درخواست متقاضی
  4. به مدت 2 الی 3 روز پرسنل اعزامی بصورت آزمایشی درخدمت مددجوی متقاضی خواهد بود.
  5. در صورت توافق طرفین، قرارداد رسمی بین مؤسسه و شما امضاء میشود و پرسنل پرستاری اعزامی با کنترل و نظارت مؤسسه به کارخود ادامه میدهد.
  6. ارائه خدمات پشتیبانی به شما توسط مؤسسه (از زمان عقدقرارداد تا پایان دوره قرارداد)

قیمت پرستار سالمند در منزل تهران

لازم به ذکر است قیمت پرستاری از سالمند بیمار بر اساس کنترل دفع ( پوشکی بودن، لگنی بودن )، توانایی حرکت و براساس وزن سالمند متفاوت است و در زمان کارشناسی هزینه‌ دقیق اعلام خواهد شد. به این منظور لطفا فرم زیر را تکمیل نمایید تا سریعا از طریق کارشناسان مرکز با شما تماس حاصل شود.

درخواست مشاوره رایگان و استعلام قیمت خدمات

برای مشاوره رایگان توسط مشاورین ما فرم زیر را پر کنید.(کارشناسان ما در سریع ترین زمان، با توجه به الویت درخواست ها، با شما تماس می گیرند)

همچنین می توانید با شماره های 02177530617 و 02177531124 برای خدمات در تهران تماس حاصل نمایید

مراقبت و نگهداری از سالمند در منزل

نگهداری از سالمندان در خانه، به منظور ایجاد شرایط جهت مراقبت و رسیدگی هر چه بهتر به آنهاست. این مراقبت ها هم باید از لحاظ روحی و عاطفی، و هم از لحاظ جسمی نیازهای این عزیزان را تامین کند. سالمندان بزرگترین نعمت های زندگی هستند که به مراقبت و توجه اساسی نیاز دارند. اما همیشه امکان رسیدگی صحیح و کامل از آنها وجود ندارد. فشردگی برنامه های کاری باعث شده تا امروز زنان و مردان ساعت های طولانی را بیرون از خانه سپری کنند، از همین رو علی رغم میل باطنی فرصت کافی برای نگهداری از عزیزان سالخورده و پا به سن گذاشته خود را ندارند و به دنبال مراکز معتبر و قابل اطمینان مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان جهت نگهداری از سالمندان هستند. تماس با این مراکز باعث می شود تا سالمند شما بتواند از خدمات یک پرستار حرفه ای و کار بلد به صورت تمام وقت یا نیمه وقت، در محیط گرم جمع خانواده و در منزل بهره مند شود.

افزایش سن با مشکلاتی همراه است. اگر شما هم افراد سالمند در منزل دارید، می دانید که نگهداری و مراقبت از آنها به توجه و دقت زیاد نیاز دارد. شما باید به گونه‌ای برنامه‌ ریزی کنید که بتوانید به موقع به امور سالمندان رسیدگی نمایید. اما گاهی به دلایل شرایط کاری و زندگی، نمی توان از پس این مسئولیت به خوبی برآمد، به همین دلیل مراجعه به یک مرکز خدمات پرستاری مانند مرکز خدمات پرستاری تهران درمان، که بتواند به شما در استخدام پرستار سالمند کمک کند، یک گزینه خوب، جهت مراقبت از افراد مسن در منزل است. اگر تصمیم خود را گرفته‌ اید و می خواهید وظیفه نگهداری از سالمند خود را به پرستار تمام وقت در منزل واگذار کنید، با ادامه مقاله زیر همراه باشید تا هر آنچه که باید در این مورد بدانید، برای شما بیان شود.

نکاتی در مورد نگهداری از سالمند

نگهداری از سالمند، شامل خدمات سلامتی، تغذیه ای، بهداشتی، حرکتی، عاطفی و… است. مراقبت از سالمندان، به تجربه و توانایی بالایی نیاز دارد که گاهی ممکن است، افراد خانواده از پس آن در نیایند. هنگام نگهداری از سالمند باید نکات زیر را در نظر گرفت:

  • حفظ ایمنی و امنیت منزل
  • بررسی برنامه دارویی سالمند
  • کمک به سالمند برای انجام فعالیت های حرکتی
  • چک کردن وضعیت سلامتی از طریق اندازه گیری فشار خون، قند و… 
  • انجام فعالیتهای سرگرم کننده
  • برنامه ریزی برای تغذیه سالم و کافی
  • درک عاطفی درست از سالمندان و کمک به ایجاد اعتماد به نفس در آنها
  • فراهم سازی گذران اوقات با مطالعه یا تماشای تلویزیون
  • به یاد آوری خاطرات خوب با مرور تصاویری مانند آلبوم عکس

استخدام پرستار سالمند در منزل، می تواند به شما کمک کند تا هرچه بهتر بتوانید مراقبت های لازم را در محیط آشنا زندگی خود برای وی در کنار فرزاندان و نوه ها بعنوان پدربزرگ یا مادربزرگ فراهم نمایید.

نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل

سالمندان به دلیل آسیب دیدگی، بیماری یا جراحی، ممکن است نیاز به مراقبت شبانه روزی در منزل داشته باشند. تنهایی و افسردگی از دلایلی دیگری است که نشان می دهد، فرد  سالمند نیاز به مراقبت دائم دارد. استخدام پرستار، می تواند یک گزینه عالی برای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل و کمک به حل مشکلات او باشد. از مهم‌ترین مزایای نگهداری از سالمند در منزل، این است که سالمند شما می تواند بدون نگرانی، استرس و با آرامش بیشتری روند بهبودی را در منزل طی کند. این در نهایت می‌تواند سطح زندگی، سلامتی و روحیه سالمندان را ارتقا دهد.

پرستار سالمند در منزل
نگهداری سالمند در خانه توسط پرستار شبانه روزی، موقت یا دائمی

پرستار سالمند در منزل تهران

زندگی در شهرهای شلوغ مانند تهران، فرصت بودن در کنار اعضای خانواده و نگهداری از آنها را کمتر کرده است. از همین رو با استخدام پرستار سالمند، می توان مراقبت و نگهداری از سالمند در تهران را بدون دغدغه و نگرانی انجام داد. مراقبت از سالمند در منزل باعث می شود تا شما از مزایای یک پرستار تمام وقت یا نیمه وقت بهره مند شوید و امور روزمره و مشاغل خود را بهتر و با آرامش بیشتری دنبال کنید و از طرفی گذران دوران کهنسالی بهتری برای وی در کنار فزندان با صمیمیت و گرمی بیشتری نسبت به شرایط غریب و نا آشنای خانه سالمندان، رقم بخورد.

حقوق نگهداری سالمند در منزل

قیمت مراقبت و پرستاری از سالمند سالم شبانه‌روزی، شاید اولین چیزی باشد که شما به آن بیندیشید، اما این نکته را در نظر بگیرید که با استخدام پرستار، صرفه جویی در زمان، هزینه و وقت، چقدر میتواند برای شما سودمند باشد. قیمت پرستار سالمند شبانه روزی در منزل، به فاکتورهای متعددی از جمله، وضعیت جسمی، روز، ساعت و مدت زمان مراقبت و همچنین خدمات مورد نیاز سالمند بستگی دارد. انجام امور روزانه منزل، آشپزی، تعویض پوشک، گذاشتن لگن، تخلیه کیسه سوند، انجام ساکشن، استحمام، تعویض و شستشوی لباس، نظافت شخصی ، کمک به مصرف دارو و… همگی تعیین کننده، حقوق پرستار سالمند در منزل بعنوان دستیار و کمک حال هستند.

حقوق نگهداری سالمند در منزل
حقوق مراقبت پرستاری از سالمند در منزل بصورت شبانه روزی و نیمه وقت

دفتر خدمات نگهداری از سالمند در منزل 

جهت نگهداری از سالمند در منزل، باید به مرکز خدمات پرستاری یا دفتر خدمات نگهداری از سالمند در منزل مراجعه کنید. تهران درمان، یکی از مراکز خدمات پرستاری معتبر  و با سابقه درخشان است. این مرکز با بهره گیری از کادر درمان و پرستاران حرفه ای پاسخگوی خوبی به نیاز شما جهت نگهداری از سالمند در منزل است. برای مشاوره و آگاهی بیشتر از خدمات این مرکز می توانید به پیج اینستاگرام تهران درمان مراجعه کنید و از طریق سایت مجموعه (تماس با ما) اقدام به تماس نمایید.

اگر برای نگهداری از سالمندان خود در منزل به پرستار شبانه‌روزی نیاز دارید و می‌خواهید با خیال آسوده از خدمات پرستاران با تجربه جهت نگهداری از افراد مسن در خانواده استفاده نمایید، موسسه خدمات پرستاری تهران درمان با سال‌ها تجربه و با کمک پرسنل آموزش دیده و دلسوز در کنار شماست.

شما میتوانید هرگونه سوال و بازخورد در زمینه های مرتبط با پرستاری و مراقبت سالمند در منزل را از طریق مشاوره آنلاین، تلفن و کادر ارسال دیدگاه زیر با مجموعه، بصورت رایگان مطرح نمایید.

نشانی کوتاه صفحه:
اشتراک گذاری:
3.8/5 - (9 امتیاز)
مطالب مرتبط :
ارسال دیدگاه و طرح سوال :

8 دیدگاه دربارهٔ «مراقبت و پرستاری از سالمند شبانه‌روزی»

  1. سلام اگر پرستاری را استخدام کنیم و قرار داد شش ماهه ببندیم. به هر دلیلی در این فاصله از جمله فوت بیمار قطع همکاری بشه تکلیف اون قرار داد شش ماه با پرستار و اجرت یک پایه حقوق شرکت چی میشه آیا شرکت بقیه پول رو بر می گردونه؟ مثلا یک ماه بعد عقد قرارداد قطع همکاری بشه؟

    1. خدمات پرستاری تهران درمان

      سلام وقت بخیر بله قطعا اگر شرایط کلا تغییر کنه چه در مثال هایی که فرمودید جه شرایط مشابه دیگر کمال همکاری با همراهان بیمار انجام خواهد شد

  2. سلام
    امکان اعزام پرستار به صورت شبانه روزی به شهرستان هم دارید؟

    1. خدمات پرستاری تهران درمان

      سلام وقت بخیر بله البته باید شهر و استان خودتون رو با مرکز چک کنید

  3. سلام خسته نباشید
    پرستار سالمندی که استخدام می کنیم کارایی مثل تزریقات و پانسمان هم میتونه انجام بده؟

    1. خدمات پرستاری تهران درمان

      سلام وقت بخیر بله کادر پرستاری که خدمتتون اعزام میشن بسیار با تجربه و حرفه ای هستند

  4. سلام وقت بخیر اگر از پرستار اعزامی راضی نباشیم پرستار جدید میفرستید؟

    1. خدمات پرستاری تهران درمان

      سلام وقت بخیر بله اصلا نگران کیفیت خدمات و مهارت پرسنل اعزامی نباشید
      علارغم امکان تماس شما با مجموعه خود ما حداقل هفته ایی یکبار با خانواده مددجو تماس تلفنی برقرار میکنیم کنترل ونظارت دائمی بر نحوه کارپرسنل اعزامی داریم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت ، استفاده از سرویس ریکپچای گوگل الزامی است که منوط به خط مشی رازداری و شرایط استفاده گوگل است.

من با این قوانین موافقم.

پیمایش به بالا

درخواست فوری

در موقعیتی اورژانسی هستید و به خدمات ما نیاز دارید؟
با تهران درمان تماس بگیرید یا فرم زیر را تکمیل نمایید

logo

تلفن های تماس تهران درمان به صورت 24 ساعته :

Skip to content